Gamla på elvevandring

Ein ting må seiast.
Fantastisk flott haustdag.
Klarde til å med å krenke meg ut og senga i sånn normal tid…
Rundt 9😃
Nokre kopper kaffi og god tid er viktig…
Ut på tur…
Vått som det er opp i her.
Gjeld berre å vere forberedt..
Gode sko og eg lånte naboen sine stava..
Mine er knekte for lenge sida og eg kjem jo aldri så langt at eg får dille meg til nye..
Gode å ha i glatta..

Har vi klaga over vannmangel så kan vi ikkje godt klage over vatn😎

Kjende formelig humøret og livslyst kom sigande

Gjorde utruleg godt.
Tok meg i å smile der eg gjekk å plaska.
Er ei stund sidan siste fjelltur.

Fordelen med å ikkje vere den sprekeste er jo at ein får tid å nyte.

Traff ei til heks.
Fekk masse energi.
Til å med fått slått grastustane .
Kva sol og fjell kan gjere med småsur kjerring.

No har eg desverre ete alt for mykje middag.
Ødela liksom litt av sjølvkjensla😋

Havna på sofaen .Men trur eg må Ut att litt.
Nyte resten av fridagen.
Meldt 14 dager regn så må utnytte kvart minutt

 

 

#natur#humor#fjelltur

2 kommentarer
    1. Skulle prøvd meg å gå med staver jeg også 🙂 Og jeg så du har tatt et skyggebilde i dag. Synd du ikke var tidligere ute, og sendte til Peter Pan-utstillingen. Den er i gang på bloggen min nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg