Søndagsfred

Krølla meg opp i sofaen og ser ut på eit heller ruskete ver.
Ikkje for det.vore fint idag.

Nett fått i meg nesten ein pose chips.
Bør ikkje kjøpe slikt eg,klarer ikkje stoppe.
Kjekt med late dager,middag med dei eg har rundt meg,fred og ro.

Litt vel mykje ro sikkert.Lite sosial av meg.
Opp til 20 grader til neste helg seier dei…høst med andre ord.
I morra skal eg og Larris ut på dagstur.Litt greit å sjå litt folk innimellom.Ferie gjer og at ein har god tid.

Dratt fram att langtidsprosjektet.
Nærmar seg ferdig.
Skal ikkje starte på noko nytt før dette greiene er ferdig.

Koser meg.
Farmen snart og.
Fyrt i ovnen.
Gjev ein sånn god varme.
Kjenner at eg er ingen ungdom lenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg