Lufta hjernecella:-)

Det må eg sei.Var fantastisk med frisk luft
Lang dag inne,gjer at ein treng litt bevegelse.
Sat langt inne idag,det skal innrømmast.
en seint men godt

Måtte prøve dei nye tur- regnkleda.
Var på outlet butikken i Førde.Igrunnen så syns eg at det var ei anna jakke som var best.og finast:-)Men sjølv på den butikken så koster det med kvalitet….
Hjelp lite kor godt det puster, når lommeboka seier at…Ta det litt med ro gamlemor…
Så fylgde rådet til svigerdattera.Kjøpte det merke ho hadde kjøpt

Ikkje høyrt om det før eg,men kleda var supre til mitt bruk…
Nåja,,har fortsatt lyst på ein av dei superjakkene…Må vente..og så premien frå tituren Den er super og varmer ørene.
Kom meg i hus tidsnok til symesterskapet og før det vart skikkeleg mørkt:-)

No er det fyr i ovnen,lys på bordet og innekos:-)

2 kommentarer
    1. Bra du fant noe som var både bra og rimelig, sjøl om du hadde mer lyst på noe annet. Jeg har også kikket på “Symesterskapet”. Det er moro å se hva andre klarer å kreere, sjøl om jeg ikke er noe flink til å sy sjøl. Jeg har prøvd å trykke på “Skriveglad bestemor” når du har kommentert hos meg. Da har jeg bare fått beskjed om at siden ikke eksisterer; og så har jeg ikke koblet det til denne bloggen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg