Vil berre sove eg:-)

Rett og slett berre trøtt og sliten
Ikkje berre berre å vere b-menneske og stå tidleg opp kvar dag.
Vil sove,,,og sove…
må vel snart vere lørdag og fri håper eg

Høsten er kommen for fullt og vinden rusker godt rundt hushjørna..Sånn skikkeleg innedag:-)
Burde vore slik at ein kunne jobba når ein våkna:-)
Går seg nok til og kroppen mjuknar nok til.
Skal snart komme meg or morgenkåpa og i dusjen…Er berre slikt eit tiltak..

Er så imponert over andre som får tid og har overskudd til alt.Her er det nett så vidt eg set ein fot framfor den andre…

Ha ein suer onsdag.
Det skal eg og prøve .Berre eg kjem igang:-)

2 kommentarer
    1. Ja det er ikke lett når en baare vil sove 🙂 Håper dagen din blei fin uansett – og at du fikk sove litt også 🙂
      Ny dag i dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg